Užvedant variklį sudėtingomis žiemos sąlygomis, nereikėtų tuoj pat įjungti visų elektrą naudojančių įrenginių.
Prieš užvedant variklį, reikia paspausti sankabos pedalą, kad būtų sumažintas starteriui tenkantis pasipriešinimas, o tuo pačiu ir akumuliatoriaus srovės sunaudojimas.
Papildoma įranga, naudojanti daug elektros energijos, pavyzdžiui, stiklų, veidrodėlių ar sėdynių pašildymas, užvedus variklį turi būti išjungti atitinkamam laikui, per kurį generatorius gali įkrauti akumuliatorių.
Važiuojant automobiliu trumpais atstumais, reikia nepamiršti stebėti akumuliatoriaus būklę ir, jei reikia, jį įkrauti – ypač žiemos metu.
Atminkite, kad įkraunant akumuliatorių, jį reikia krauti ne didesne srove, nei 1/10 jo talpos (pavyzdžiui, 60 Ah – 6 A, 100 Ah – 10 A). Tokiu būdu išvengsite akumuliatoriaus perkrovos, kuri gali sukelti jo sugadinimą.
Kaip paruošti akumuliatorių žiemai
Prieš žiemą reikia atlikti akumuliatoriaus paruošimo darbus, t. y. išvalyti patį akumuliatorių ir jo kontaktus, patikrinti krovimo įtampą ir srovės nuotėkį stovėjimo metu. Nešvarus ir drėgnas akumuliatorius išsikrauna dėl paviršiaus laidumo susidarymo, užteršti kontaktai įtakoja įtampos kritimą, per didelė arba per maža įkrovimo įtampa sukelia akumuliatoriaus sugadinimą, o dėl didesnio nei 50 mA srovės nuotėkio stovint, akumuliatorius gali išsikrauti vos per kelias automobilio nenaudojimo dienas.